هزینه ماموپلاستی در تهران

طبق آمار ماموپلاستی در دسته جراحی های زیبایی پرطرفدار کشور قرار داشته و افراد زیادی به اطلاع از شرایط انجام این جراحی علاقه مند هستند. همانطور که میدانید این جراحی در حال حاضر تحت پوشش بیمه قرار نگرفته و هزینه آن بر اساس پارامترهای زیادی مانند سابقه متخصص، محل جراحی، شرایط فرد و … تعیین می شود.

جراحی زیبایی ماموپلاستی در مراکز بهداشتی و کلینیک های زیبایی سراسر کشور انجام شده و برای اطلاع از هزینه این جراحی باید به عوامل زیادی مانند نوع ماموپلاستی افزایشی، کاهشی و ترمیمی تخصص جراح، محل جراحی و… توجه کرد.

چنانچه نسبت به اطلاع از شرایط و هزینه های جراحی ماموپلاستی در تهران علاقه مند هستید، در ادامه مطلب همراه ما باشید.

جهت دریافت مشاوره رایگان و رزرو وقت از تاپ کلینیک از طریق شماره زیر با ما در ارتباط باشید.

09394216199

آشنایی با ماموپلاستی و انواع آن

ماموپلاستی نوعی جراحی پلاستیک می باشد که عموما با هدف اصلاح فرم و سایز سینه ها انجام می گیرد.

جراحی ماموپلاستی به چندین روش انجام می گیرد، که در ادامه به توضیح هر کدام می پردازیم:

  • ماموپلاستی افزایشی

در ماموپلاستی افزایشی افراد عموما از سایز سینه خود راضی نبوده و قصد فرم دهی و افزایش سایز سینه خود را دارند. این جراحی جنبه درمانی نداشته و صرفا جهت زیبایی و برجسته کردن سینه ها به خواست فرد انجام می شود.

ماموپلاستی افزایشی مواقعی انجام می شود که فرد احساس می کند سینه های او اندازه کوچکی داشته و یا بعد از برخی جراحی ها مانند بارداری، کاهش وزن و… سینه های وی نامتقارن شده اند.

پزشک برای انجام ماموپلاستی افزایشی، شکافی در زیر بغل، حاشیه اطراف سینه و یا چین خوردگی پایین سینه ایجاد کرده و از ایمپلنت استفاده می کند.

  • آشنایی با انواع ماموپلاستیماموپلاستی کاهشی

این جراحی عموما در سنین بالا انجام  می شود. خانم هایی که با افزایش سن تناسب اندام خود را از دست داده و تغییر سایز سینه موجب بروز عارضه هایی مانند گردن درد، درد شانه و درد کمر در آن ها شده است، اقدام به انجام ماموپلاستی کاهشی می نمایند.

در طول جراحی ماموپلاستی کاهشی، پزشک چربی پوست و بافت اضافی سینه را برداشته و محل قرارگیری نوک سینه فرد را نیز اصلاح می کند.

متقاضیان این جراحی باید دقت داشته باشند که تا مدتی امکان شیردهی برای آن ها وجود نخواهد داشت.

  • ماموپلاستی ترمیمی

ماموپلاستی ترمیمی کاربرد زیادی دارد که شایع ترین مورد آن تعویض ایمپلنت سینه است. گاهی اوقات ایمپلنت های قرار گرفته در سینه دچار تغییر شده و فرد با مشکلاتی رو برو می شوند.

پزشک در این مواقع با استفاده از ماموپلاستی ترمیمی مجددا اقدام به اصلاح فرم سینه می نماید. همچنین این جراحی در مواردی جنبه درمانی نیز دارد و بعد از انجام جراحی های مربوط به سرطان سینه به منظور تخلیه بافت آسیب دیده سینه انجام می شود.

به عنوان مثال افرادی که طی جراحی و درمان سرطان سینه بخشی از بافت سینه خود را به جهت برداشتن قسمت های سرطانی از دست داده اند می توانند به منظور ترمیم شکل سینه ها و جبران بخش از دست رفته اقدام به انجام جراحی ماموپلاستی ترمیمی نمایند.

چه معیار هایی برای تعیین هزینه های ماموپلاستی وجود دارد؟

چه معیار هایی برای تعیین هزینه های ماموپلاستی وجود دارد؟

هزینه های جراحی ماموپلاستی بسته به فاکتور های زیادی تعیین می شود. از مهمترین این موارد می توان به موارد زیر اشاره  کرد:

  • هزینه دریافتی کلینیک
  • هزینه‌های جانبی شامل (داروها، نسخه‌ها، آزمایشات و ویزیت)
  • مراقبت‌های دوران نقاهت
  • حجم فعلی سینه و یا وضعیت عدم تقارن آن ها
  • مهارت و تجربه جراح در عمل ماموپلاستی (دستمزد جراح)
  • دستمزد پرسنل و کادر بیهوشی
  • هزینه بیمارستان یا مرکز جراحی
  • میزان تغییرات مورد نیاز

سهم پزشک در هزینه های نامبرده بیش از سایرین بوده و طبیعتا هر چه پزشک با تجربه تر و شناخته شده تر باشد هزینه بیشتری دریافت می‌کند.

یکی دیگر از این عوامل مهم و تاثیرگذار در هرینه های جراحی، میزان چربی یا بافت خارج شده از سینه‌ها می‌باشد. این نکته از جمله نکاتی محسوب می شود که باید به آن توجه داشت و باید پیش از جراحی در مورد آن با کلینیک مربوطه یا پزشک صحبت کرده و اطلاعات لازم را کسب کنید.

هزینه عمل ماموپلاستی در تهران

هزینه این جراحی در شهر تهران در نسبت به سال گذشته با افزایش همراه بوده و در حل حاضر در رده 20 تا 45 میلیون تومان قرار دارد. البته این مبلغ با توجه به کیفیت خدمات کلینیک و شرایط جراحی ممکن است در مواردی بیشتر هم باشد.

چنانچه در این زمینه به کسب اطلاعات بیشتر علاقه مند هستید، می توانید با مشاوران ما در مرکز زیبایی تاپ کلینیک تماس حاصل فرمایید.

هزینه عمل ماموپلاستی در تهران

آیا بیمه هزینه های ماموپلاستی را پوشش می دهد؟

می توان گفت در 90 درصد مواقع هزینه ای از جراحی های زیبایی توسط بیمه پوشش داده نمی شود و افراد باید با هزینه‌های شخصی این عمل را انجام دهند. صرفا در برخی موارد دیده شده است که شرکت‌های بیمه هزینه ‌های جراحی ماموپلاستی را پرداخت کرده اند که جراحی مربوط به بازسازی و ترمیم حوادثی مانند تصادف، آتش سوزی و سرطان و… باشد.

اثبات درمانی بودن ماموپلاستی کار ساده ای نبوده و معمولا شرکت های بیمه زیر بار تقبل این هزینه نمی روند.

بیمه فقط تا زمانی هزینه را پوشش می‌دهد که جراحی جنبه درمانی داشته باشد.

 

سخن آخر

ماموپلاستی یا جراحی تغییر سایز سینه در انواع کاهشی، افزایشی و ماموپلاستی ترمیمی هم اکنون در اکثر کلینیک های زیبایی کشور انجام می گیرد. هزینه این جراحی در شهر تهران وابسته به عوامل مختلفی می باشد، که این باعث متفاوت بودن هزینه‌های جراحی می‌شوند.

به طور قاطع نمی توان هزینه یکسانی را برای این جراحی اعلام نمود و عواملی چون محل جراحی، پزشک مربوطه، ویژگی بدن خود فرد متقاضی و کلینیک جراحی مورد نظر می‌تواند در هزینه‌ها تاثیر زیادی داشته باشد.

شما می توانید جراحی ماموپلاستی خود را به دست جراحان با تجربه در تاپ کلینیک بسپارید و مطمئن باشید که به بهترین و جدید ترین شیوه جراحی خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، می توانید با مشاوران ما در مرکز زیبایی تاپ کلینیک تماس حاصل فرمایید و از خدمات مشاوره رایگان ما نیز بهرمند شوید.

09394216199

سوالات متداول

از عوامل تاثیرگذار بر جراحی ماموپلاستی به چند مورد اشاره کنید؟

محل جراحی – دستمزد جراح زیبایی – نوع جراحی ماموپلاستی – شرایط بستری شدن بیمار

هزینه انجام جراحی ماموپلاستی در شهر تهران چقدر است؟

هزینه این جراحی بر اساس فاکتورهایی نظیر خدمات کلینیک مورد نظر، تجربه پزشک و داروهای مورد استفاده بعد از عمل متفاوت بوده و در حل حاضر در رده 20 تا 35 میلیون تومان قرار دارد.

آیا بیمه ها هزینه های جراحی ماموپلاستی را پوشش میدهند؟

همانطور که در مقاله نیز اشاره کردیم در حال حاضر نه بیمه های تکمیلی و نه بیمه های پایه حاضر به پوشش هزینه جراحی های زیبایی، به جز در مواردی که جراحی جنبه درمانی داشته باشد، نیستند.

دسته‌بندی نشده



دکتر فرشاد مختاری نژادمشاهده نوشته ها

دکتر فرشاد مختاری نژاد

تخصص جراحی عمومی - دکترای حرفه‌ای پزشکی | محتوای فوق زیرنظر دکتر فرشاد مختاری نژاد متخصص جراحی عمومی و دکترای حرفه ای پزشکی با شماره نظام پزشکی: 109793 نگاشته شده است. درباره ما - فیس بوک - اینستاگرام.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره با دکتر: ۰۹۳۹۴۲۱۶۱۹۹