لاغری سریع پهلو و شکم

انباشته شدن چربی اضافه  در ناحیه شکم و پهلو شما را اذیت می کند و نمی توانید لباس های مورد علاقه تان را بپوشید یا به زودی قرار است که در مراسمی شرکت کنید و می خواهید تغییر کنید؟

منتظر چی هستید پس؟

لاغری سریع با ورزش و یا رژیم غذایی امکان پذیر نیست. در واقع لاغری سریع یک آرزو است که برخی فکر می کنند تحقق نمی یابد.لاغری

دیدتان را به این موضوع عوض کنید ممکن است که به لاغری  در عرض چند ماه برای مراسم خاص یا سال جدید برسید برایتان یک آرزوی محال شده است.

تحقق این آرزوی محال را کنار بگذارید و با ما در این مطلب باشید که می خواهیم یک روش لاغری سریع و پیکرتراشی را به شما معرفی کنیم؟

لاغری سریع چگونه؟

اگر شکم و پهلوی چاقی دارید و دنبال لاغری سریع شکم و پهلو  هستید مسلما با ورزش و رژیم غذایی نمی توانید به وزن دلخواهتان برسید و برخی در مورد قرص های لاغری حساسیت نشان می دهند و باز هم نمی توان به طور قطعی گفت این قرص ها بتوانند در زمان معین باعث لاغری شما بشوند.

اما چاره برای لاغری سریع چیست؟ می توان گفت که سریع ترین راه لیپوماتیک است که بدون جراحی و بدون عوارض است. اما لیپوماتیک چیست؟

لاغری سریع

لاغری سریع شکم و پهلو با لیپوماتیک

از پر طرفدارترین روش های لاغری سریع بین آقایان و بانوان لیپوماتیک است. در این روش با استفاده از بی حسی چربی های شکم خارج می شود.

اسم دیگر لیپوماتیک، پیکر تراشی است. این روش هم برای شکم های بزرگ و هم شکم کوچک مناسب است و می توانید یک شکم تخت و بدون چربی داشته باشید.

البته لیپوماتیک فقط برای لاغری شکم نیست اگر در نواحی ران، دست، پهلو و سینه و حتی گردن می توانید انجام دهید.

لیپوماتیک آخرین روش لاغری سریع بدون عوارض است. چربی های خارج شده با استفاده از لیپوماتیک را می توان برای برجستگی برخی از نواحی بدن به کار برد. تزریق این چربی بدون عوارض است چون از بدن خود فرد گرفته می شود.


بیشتر بخوانید: تفاوت لیپوماتیک با لیپوساکشن


آیا با لاغری لیپوماتیک دوباره چاق می شوم؟

لیپوماتیک شبیه یک معجزه است و شما به صورت آنی می توانید لاغری و پیکرتراشی خود را ببینید. اما توجه داشته باشید که بعد از این عمل نمی توانید با خیال راحت پرخوری کنید و یا هیچ گونه فعالیتی نداشته باشید.

فراموش نکنید که این عمل تنها چربی های اضافی شکم را از بدنتان خارج کرده است. مراعات نکردن رژیم غذایی و نداشتن تحرک، شما را به حالت اولیه خود بر می گرداند.

لیپوماتیک چگونه انجام می شود؟

در لیپوماتیک سلول های چربی را توسط دستگاه لیپوماتیک خارج می کنند نحوه خارج کردن به وسیله این دستگاه به این ترتیب است که چربی ها توسط حرکت کانولا به صورت امولسیون در می آیند و از بدن خارج می شوند.

لیپوماتیکقواعد رژیم غذایی بعد از لیپوماتیک

همانگونه که قبلا به آن اشاره کردیم لیپوماتیک یک روش لاغری نیست تنها چربی های اضافی را از بدنتان خارج می کند و شما بعد از آن باید یک رژیم غذایی و فعالیت ورزشی داشته باشید و نباید به عادات قبل از عمل خود برگردید.

داشتن رژیم غذایی به این معنی نیست که از غذاهای لذیذ بگذرید بلکه یک برنامه غذایی مغذی و سالم باید داشته باشید.

باید در طی روز یک دستورالعمل مناسب برای استفاده از چربی ها، کالری، قند و نمک داشته باشید.

توجه داشته باشید که رژیم غذایی برای هر شخص متفاوت است و نمی توان به طور دقیق میزان مصرف را ذکر کنیم.

غذاهای زیادی وجود دارد که شما باید از آن ها خودداری کنید و رژیم خاصی را باید دنبال کنید که به بخشی از آن ها اشاره می کنیم.

آب زیاد بنوشید

مصرف آب برای سلامتی مهم است چرا که روند بهبودی را افزایش و همچنین مواد سمی را از بدن دفع می کند.

آب جدا از اینکه باعث کاهش گرسنگی می شود برای شفافیت پوست و سلامت کلیه نیز مفید است.

آب معدنی و آب میوه و سبزی در هضم غذا کمک می کند البته آن ها را بدون نمک یا شیرین کننده استفاده کنید.
کربوهیدراتها

کربوهیدرات ها در روند سریع بهبودی موثر هستند. از کربوهیدرات های سالم می توان به غلات کامل، برنج قهوه ای، بلغور جو دوسر و…. اشاره کرد.

پروتئین ها

پروتئین ها به بازیابی بدن کمک می کنند و مصرف آن ها بعد از عمل باعث بهبود ساختار بافت ها می شود. غذاهای پروتئین داری که باید بعد از لیپوماتیک استفاده کنید شامل: غذاهای دریایی، محصولات سویا، گوشت بدون چربی، تخم مرغ و محصولات لبنی کم چرب است.

ویتامین ها

ویتامین هایی که در بهبود سریعه زخم موثر هستند شامل ویتامین‌های A، C، D، E و K  هستند و این ویتامین ها در ماهی، جگر و سبزیجات، تخم مرغ، شیر و غلات وجود دارند.

چربی های سالم

یک سری چربی سالم برای تندرستی لازم است به این منظور از چربی های روغن زیتون، میوه آووکادو و آجیل غافل نشوید.

میوه و سبزیجات

میوه ها و سبزیجات باید بخشی از رژیم غذایی باشند چرا که برای بهبودی بدن لازم هستند. سبزیجات با برگ سبز، گوجه فرنگی، خربزه، گریپ فروت، انبه، اسفناج و کلم بروکلی را در رژیم غذایی خود به کار ببرید.

رژیم غذایی بعد از لیپوماتیک

چرا باید یک رژیم غذایی داشته باشم؟

بعد از جراحی باید کاری کنید که تناسب اندامتان حفظ شود. شما برای عمل هم پول و هم زمان گذاشته اید و بازگشت آن مسلما برایتان خوشایند نخواهد بود.

برای متناسب بودن باید شیوه زندگی خودتان را عوض کنید و بیشترین بهره را از زندگی ببرید. دنبال عادت هایی غذایی بد خود نروید و ورزش را در برنامه روزانه تان داشته باشید.

توصیه جراحان تاپ کلینیک

لیپوماتیک شبیه معجزه است و شما با این روش در کوتاه ترین و سریع ترین زمان به فرم دلخواه بدنتان می رسید. برای آگاهی بیشتر در این زمینه می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید.

لیپوماتیک یعنی بدون هیچ تلاشی، مقدار زیادی وزن از دست داده اید و لاغر شده اید. کاهش وزن ورزش و رژیم غذایی به صبر و زمان زیادی نیاز دارد و طی آن یاد می گیرید که یک رژیم غذایی و فعالیت ورزشی داشته باشید.

اما بعد از لیپوماتیک ممکن است عادات بد غذایی خود را ادامه دهید پس بهتر است بعد از طی کردن دوران نقاهت به فعالیت های ورزشی بپردازید تا چاقی تان برنگردد.

سوالات متداول لاغری سریع شکم

لیپوماتیک چقدر ماندگاری دارد؟

میزان ماندگاری لیپوماتیک به خود فرد بستگی دارد یعنی اینکه بعد از این عمل چقدر فعالیت بدنی دارد و رژیم غذایی مناسب را رعایت می کند.

آیا چاقی بعد از لیپوماتیک بازگشتی دارد؟

فرد باید بعد از عمل فعالیت بدنی و رژیم مناسب را داشته باشد تا به حالت اولیه برنگردد و درضمن بازگشت چربی در نواحی که برداشتن چربی از آن صورت گرفته است وجود ندارد.

هزینه لیپوماتیک چقدر است؟

هزینه عمل جراحی ثابت نیست و به عواملی چون وضعیت بیمار و دستمزد پزشک بستگی دارد.

ابدومینوپلاستی



دکتر فرشاد مختاری نژادمشاهده نوشته ها

دکتر فرشاد مختاری نژاد

تخصص جراحی عمومی - دکترای حرفه‌ای پزشکی | محتوای فوق زیرنظر دکتر فرشاد مختاری نژاد متخصص جراحی عمومی و دکترای حرفه ای پزشکی با شماره نظام پزشکی: 109793 نگاشته شده است. درباره ما - فیس بوک - اینستاگرام.

2 دیدگاه

  • سلام
    همسرم مشکل چاقی داره و روشهای مختلفی رو برای لاغری امتحان کرده از جمله ورزش، دمنوش،رژیم های غدایی و … اما بعد از مدتی نا امید میشه میخواد زودتر به نتیجه برسه یه پیشنهادی هم تو سایت تخفیفی ویرا برگ دیده میخواد اون روش رو هم امتحان کنه شاید به نتیجه برسه . میخواستم بدونم عمل های جراحی شکم عوارض ندارن و اینکه نیاز به رژیم خاصی هست؟ممنون میشم راهنماییم کنید. با تشکر

    • سلام دوست عزیز، هر عمل جراحی به نوبه خودش عوارض دارد که تنها راه حل کم کردن این عوارض است. تنها راه برای این کار توجه به توصیه های مراقبتی جراح است و اینکه حتما برای جراحی به یک جراح متخصص و باسابقه مراجعه کنید. جراحان ما با 12 سال سابقه در امر زیبایی در خدمت شما هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره با دکتر: ۰۹۳۹۴۲۱۶۱۹۹