بهترین جراح ماموپلاستی

اولین گام مهم برای تصمیم‌گیری در زمینه جراحی ماموپلاستی، انتخاب بهترین جراح ماموپلاستی است تا جراح با استفاده از تجربه خود، از وقوع خسارات و عوارض احتمالی بعد از جراحی جلوگیری کند.جراح ماموپلاستی

در این مقاله شما را با آنچه برای انتخاب بهترین جراح عمل ماموپلاستی نیاز است بدانید، اعم از استاندارد های بهترین جراح سینه، خصوصیات بهترین جراح ماموپلاستی، اهمیت انتخاب بهترین جراح برای ماموپلاستی و معرفی بهترین جراح ماموپلاستی تهران آشنا خواهیم کرد، با ما همراه باشید.

در ابتدا لازم است تعریفی از این جراحی داشته باشیم.

       

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره جراحی ماموپلاستی ، مشاوره رایگان و رزرو وقت میتوانید از طریق شماره زیر با ما در ارتباط باشید.

09394216199

                       

ماموپلاستی چیست؟

ماموپلاستی یک نوع جراحی زیبایی و درمانی سینه است؛ خانم هایی که از فرم و اندازه ی سینه خود راضی نیستند و یا به علت کاهش و افزایش وزن شدید، بیماری و… فرم سینه شان تغییر کرده و دچار افتادگی شده است و یا به هرعلت دیگری تمایل دارند که فرم سینه شان بهتر شود، جراحی ماموپلاستی را انجام میدهند.

در حالت کلی سه نوع ماموپلاستی داریم که عبارتند از:

  • ماموپلاستی افزایشی
  • ماموپلاستی کاهشی
  • ماموپلاستی ترمیمی

استانداردهای بهترین جراح سینه برای اخذ دانشنامه بورد

استاندارد بهترین جراح شامل موارد زیر است:

  • فارغ التحصیل یک دانشکده پزشکی تائید شده باشد.
  • پس از پایان دانشکده پزشکی، حداقل چهار سال آموزش جراحی عمومی را گذرانده، و پس از حداقل سه سال دوره ی دستیاری فوق تخصصی جراحی پلاستیک را گذرانده باشد.
  • در تمامی آزمون های کتبی و شفاهی مربوطه موفق شده باشد.
  • بهترین جراح سینه باید عضو اعضای انجمن جراحان پلاستیک ایران باشد.
  • دارای دانشنامه بورد جراحی پلاستیک باشند.
  • سالانه دوره های بازآموزی جراحی پلاستیک را بگذرانند.
  • اقدام به انجام اعمال جراحی در مراکز درمانی مجاز و تائید شده نمایند.

جراحی ماموپلاستی

خصوصیات بهترین جراح ماموپلاستی

جراح باید سلامت فرد را اولویت کار خود بداند و هدف فرد را از انجام عمل جراحی سینه مورد بررسی قرار دهد و با توجه به مهارت و تخصص خود در روش‌های مدرن پزشکی، به درمان و جراحی سینه بیمار اقدام کند.

افراد می‌توانند با مراجعه حضوری به مطب جراح متخصص و با مشاهده نمونه کارهای جراح، از میزان رضایتمندی و نحوه انجام و نتایج حاصل از عمل جراح آگاهی پیدا کنند.

بهترین جراح ماموپلاستی جراحی است که با استفاده از تکنیک‌های پیشرفته و مدرن اقدام به انجام روش‌های مختلف فرم دهی و زیباسازی سینه متناسب با بدن هر فرد کند.

جراحی پلاستیک باید با در نظر گرفتن انتظارات و شرایط فرد از این عمل، بهترین روش را پیشنهاد ‌دهد.

همچنین جراح باید به تمام سوالات فرد با دقت و حوصله در مورد جراحی توضیح دهد سوالات فرد در مورد جراحی سینه را با صبر و حوصله پاسخ دهد و توضیحاتی در مورد نکات و اقدامات قبل و مراقبت‌های بعد را در اختیار بیمار قرار دهد.

بهترین کلینیک ماموپلاستی در تهران

تاپ کلینیک یکی از بهترین کلینیک های ایران است که در زمینه جراحی زیبایی و جراحی ترمیمی از جمله جراحی شکم و پهلو، جراحی بینی، صورت، سینه است. متخصصان تاپ کلینیک کارنامه درخشانی در زمینه جراحی زیبایی سینه دارند.

همچنین متخصصان تاپ کلینیک عضو انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران هستند و همچنین عضو جامعه بین المللی جراحان پلاستیک و زیبایی آمریکا و کالج بین المللی جراحان آمریکا هستند.
متخصصین تاپ کلینیک با تجربه و مهارتی که در جراحی کوچک کردن سینه دارند باعث خوش فرم شدن، تقارن و افزایش زیبایی سینه‌ها می‌شود.

کوچک کردن سینه

چرا تاپ کلینیک؟

جراحان تاپ کلینیک:

  • دانش و تجربه فراوان
  • ترکیب هنر و زیبایی
  • مشاوره و راهنمایی رایگان
  • برنامه ریزی متناسب با نیاز هر بیمار
  • تیم حرفه ای و کارآزموده
  • مقرون به صرفه
  • مشاوره بعد از عمل
  • بیشترین میزان کیفیت

تیم مرکز تخصصی زیبایی topclinic با بهره گیری از کادری مجرب،بیش از 13 سال است افتخار خدمت رسانی به شما عزیزان را دارد.
مرکز تخصصی زیبایی تاپ کلینیک بنا داشته است با ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات به مراجعه کنندگان این فرصت را در اختیار شما هم میهنان گرامی قرار دهد تا با صرف کم ترین زمان، هزینه ای مقرون به صرفه و بالاترین کیفیت به زیبایی دلخواه خود دست پیدا کنید.

همه ی شما عزیزان می توانید از طریق راه های ارتباطی ما در اینستاگرام، تلگرام، واتس اپ و یا شماره 09394216199 از مشاوره و راهنمایی رایگان ما بهره مند شوید.

اهمیت انتخاب بهترین جراح برای ماموپلاستی

انتخاب یک جراح ماهر برای جراحی ماموپلاستی در نتیجه نهایی عمل بسیار تاثیر گذار خواهد بود، چرا که نحوه برش و برداشتن بافت سینه به گونه ای که متناسب با سایر اعضای بدن شود و عوارض غیر مطلوبی بعد از جراحی حاصل نشود، به مهارت و تخصص پزشک بستگی دارد.

همچنین یک کلینیک تخصصی را برای جراحی ماموپلاستی انتخاب کنید نسبت به بیمارستان های دولتی دارای امکانات بیشتری است، و حتما قبل از انجام عمل جراحی از پزشکتان مشاوره بگیرید تا مطمئن شوید نتیجه نهایی این جراحی مطابق با میل شما خواهد بود.

مزیت‌های انجام جراح ماموپلاستی

ماموپلاستی از جنبه‌های مختلف مزایایی برای بیمار فراهم می‌کند. این عمل می‌تواند در جنبه‌های جسمی، روحی و درمانی برای فرد تأثیرگذار باشد.

  • پستان‌های بزرگ باعث کشیده شدن رشته‌های عصبی و ایجاد درد می‌شوند. این دردها در ناحیه گردن، شانه و پشت احساس می‌شوند. به مرور زمان نیز امکان ابتلا به علائم آرتروز یا دیسک گردن نیز وجود دارد. کوچک کردن آن‌ها باعث کاهش درد و پیشگیری از علائم می‌شود.
  • یکی از مهم‌ترین اهداف ماموپلاستی یا جراحی زیبایی پستان کاهش وزن پستان‌هاست.
  • بزرگی پستان منجر به بد ایستادن و خم شدن رو به جلو می‌شود. با انجام عمل جراحی بیمار صحیح می‌ایستد. بنابراین عوارض ناشی از بد ایستادن مانند آسیب‌های ستون فقرات به وجود نمی‌‌آید.
  • پستان‌های خیلی بزرگ در انجام فعالیت‌های ورزشی و حتی کارهای روزانه اختلال ایجاد می‌کنند.
  • ماموپلاستی باعث افزایش اعتماد به نفس خانم‌ها، بهبود عملکرد و حتی بهبود کیفیت زندگی آن‌ها می‌شود.
  • زمانی که پستان‌ها بزرگ هستند، معمولا زیر آن‌ها مرطوب می‌ماند. این رطوبت محیطی مناسب برای رشد قارچ‌ها را فراهم می‌کند. احتمال بروز این مشکل برای افرادی که مستعد عفونت‌های قارچی هستند، بیشتر است. بنابراین بیماران دیابتی و افرادی که کورتون مصرف می‌کنند، باید به این نکته توجه ویژه داشته باشند.
  • پستان‌های خیلی بزرگ روند تصویربرداری و ماموگرافی (mammography) را با مشکل مواجه می‌کنند. ممکن است عارضه‌ها و کیست‌های خطرناک در تصاویر دیده نشود. حتی زمانی که خود شخص یا پزشک پستان‌ها را معاینه می‌کند نیز متوجه وجود موارد مشکوک نمی‌شوند.

توصیه مشاوران تاپ کلینیک

اگر قصد انجام جراحی ماموپلاستی را دارید، با مطالعه این مطلب که اطلاعات کافی در مورد استاندار ها و خصوصیات بهترین جراح در اختیارتان گذاشته ایم، می توانید بهترین جراح برای عمل ماموپلاستی را انتخاب کنید و بدون ترس و اضطراب از نتیجه عمل جراحی ماموپلاستی، به هنر جراحتان اعتماد کنید.

سخن آخر

در این مقاله قصد داشتیم تا شما را با مهمترین شاخصه های انتخاب بهترین جراح ماموپلاستی آشنا کنیم، شما برای این منظور باید از سابقه جراح از طریق مشاهده نمونه کارها و صحبت با بیماران مختاف اطلاع حاصل کرده و با شرکت در جلسات مشاوره و صحبت با او از دیدگاه و شرایط کاری وی اطلاع حاصل نمایید، که توضیحات تکمیلی را نیز در متن همین مقاله خواندید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره جراحی ماموپلاستی ، مشاوره رایگان و رزرو وقت از تاپ کلینیک از طریق شماره زیر با ما در ارتباط باشید.

09394216199

سوالات متداول بهترین جراح ماموپلاستی

1_ آیا بعد از جراحی کوچک کردن سینه می توان شیر داد؟

اگر جراحی با کاشت مجدد هاله و نوک سینه باشد شیردهی از بین می رود.

2_ یک جراح خوب ماموپلاستی چه ویژگی هایی دارد؟

یک جراح ماموپلاستی فاکتورهایی از جمله: تعداد عمل های موفقیت آمیز، بررسی سوابق پژوهشی و میزان تجربه دارد، که توضیحات تکمیلی را در این مقاله ارائه کردیم.

3_ بهترین جراح ماموپلاستی کیست؟

یک جراح ماموپلاستی خوب باید مراقبت های بعد و قبل از عمل را برای بهترین نتیجه در اختیارتان قرار دهد و همچنین سلامت بیمار برای وی در اولویت باشد، که در این مقاله شاخصه های بهترین جراح را توضیح داده ایم.

ماموپلاستی



دکتر فرشاد مختاری نژادمشاهده نوشته ها

دکتر فرشاد مختاری نژاد

تخصص جراحی عمومی - دکترای حرفه‌ای پزشکی | محتوای فوق زیرنظر دکتر فرشاد مختاری نژاد متخصص جراحی عمومی و دکترای حرفه ای پزشکی با شماره نظام پزشکی: 109793 نگاشته شده است. درباره ما - فیس بوک - اینستاگرام.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره با دکتر: ۰۹۳۹۴۲۱۶۱۹۹