تزریق چربی به صورت، لب، گونه در تهران

تزریق چربی به صورت در تهران

توجه به زیبایی و جوانسازی پوست همواره یکی از دغدغه های مهم بشر بوده است زیرا صورت و اجزای آن اولین بخشی است که در معرض دیده قرار می گیرد. به همین منظور امروزه روش های مختلفی برای دستیابی به این هدف بوجود آمده است.

یکی از این روش های محبوب و پرطرفدار برای جوانسازی پوست، تزریق چربی است. از تزریق چربی برای از بین بردن چین و چروک و همچنین فرم دهی به لب و گونه ها و اجزای دیگر صورت استفاده می شود.

اگر شما هم دنبال راهی برای جوانسازی پوست و از بین بردن چین و چروک صورت هستید تا انتهای مطالب را بخوانید.

جهت دریافت مشاوره رایگان و رزرو وقت از تاپ کلینیک از طریق شماره زیر با ما در ارتباط باشید.

09394216199

تزریق چربی به صورت چگونه انجام می گیرد؟

تزریق چربی به منظور حجیم و برجسته کردن قسمتهایی از بدن که دارای کمبود حجم هستند مورد استفاده قرار می گیرد. اجزای صورت بویژه لب ها و گونه ها، قسمتهایی هستند که تزریق چربی به لب و گونه و صورت است.

وجود چربی های اضافه در بدن مهمترین مساله ایست که در تزریق چربی به نقاط مختلف بدن باید مورد توجه قرار گیرد، چون در روش تزریق چربی از چربی های اضافی خود بدن شخص برای پیوند به نواحی مورد نیاز استفاده می شود.

در تزریق چربی به اجزای صورت که غالبا شامل گونه ها، لب ها، خطوط لبخند، چروکهای اطراف چشم می شود از چربی های اضافی موجود در قسمت ران و شکم برداشته شده و به صورت منتقل می گردد.

با استفاده از تزریق چربی می توان خطوط موجود بین دهان و بینی را به حداقل رسانده، افتادگی و شلی پوست را برطرف کرد و چین و چروک پیشانی را از بین برد. به علاوه از روش تزریق چربی برای حجیم و برجسته کردن به مقدار مورد نیاز در صورت و از بین بردن لاغری آن نیز استفاده می شود.

تزریق چربی به صورت

چه کسانی می توانند تزریق چربی را انجام دهند؟

شما کاندید مناسبی هستید اگر:

  • بیماری های سیستم گردش خون ندارید.
  • سلامت عمومی خوبی دارید.
  • انتظارات واقع گرایانه ای از عمل دارید.

مزایای تزریق چربی به صورت

مزایای تزریق چربی به صورت بیشتر از معایب آن است. در کل چون چربی از بدن خود فرد استخراج می شود پس هیچگونه علائم و حساسیتی نشان نمی دهد. نتیجه تزریق چربی نیز بعد از مدت کوتاهی قابل مشاهده است. در ضمن این روش نیاز به استراحت ندارد.

عوارض تزریق چربی به صورت

عوارض تزریق چربی به صورت نادر است. در کل وقوع عوارض به مهارت پزشک بستگی دارد پس مهم است م یک کلینیک معتبر را انتخاب کنید.

عوارض تزریق چربی شامل:

  • حساسیت به بی حسی موضوعی
  • عفونت
  • جای اسکار
  • آسیب به ساختارهای عمقی پوست

تزریق چربی صورت

صورت قسمتی از بدن است که آثار پیری زودتر روی آن ظاهر می شود. با گذر زمان و با افزایش سن چربی صورت کم و مواد مغذی آن از بین می رود. در نتیجه کاهش حجم چشمگیری در فسمت های مختلف صورت می بینیم.

تزریق چربی به صورت در نواحی زیر کاربرد دارد:

تزریق چربی به گونه

تزریق چربی به گونه بصورت سرپایی انجام می گیرد و نوع بی هوشی در آن بصورت موضعی است. کسانی که به دلیل افرایش سن  یا رژیم لاغری حجم گونه هایشان کاهش یافته است یا به دلایل ژنتیکی گونه هایی تو رفته دارند برای تزریق چربی مناسب هستند.

تزریق چربی به لب

برای افزلیش حجم لب روش های مختلفی وجود دارد که یکی از این روش ها تزریق چربی به لب هاست. این روش یک روش کم خطر د رمقایسه با سایر روش ها است.

تزریق چربی به زیر چشم

افزایش سن بیشتر روی دور چشم ظاهر می شود. از تزریق چربی به دور چشم برای رفع تیرگی، کبودی و از بین رفتن چین و چروک استفاده می شود.

تزریق چربی به لب

هزینه تزریق چربی به صورت، لب ها و گونه ها در تهران

نمی توان به صورت دقیق هزینه های تزریق چربی به صورت را تخمین زد. زیرا عوامل زیادی در این امر دخیل هستند که می توانند در میزان هزینه تاثیرگذار باشند. در زیر به عواملی که در هزینه تزریق چربی به صورت و اجزای آن موثرند اشاره می کنیم.

دلیل اقدام به انجام تزریق چربی (تزریق میکرولیپید) اولین عامل تاثیرگذار در هزینه هاست. به عنوان مثال بین هزینه تقویت لب با اصلاح آتروفی لب یا ترمیم جای زخم احتمالا تفاوت چشمگیری وجود خواهد داشت.

گستردگی و وسعت ناحیه مورد درمان نیز از دیگر عوامل موثر در میزان هزینه ها محسوب می شود. تعداد تزریقات مورد نیاز و اینکه چه میزان بایستی سایت گیرنده چربی نگهداری شود.

برای مثال (نوع  بیهوشی مورد استفاده موضعی یا عمومی) و هم چنین سرپایی بودن تزریق یا نیازمند بستری بودن آن، میزان مهارت و تجربه پزشک جراح، منطقه جغرافیایی و محل مرکز تزریق چربی و هزینه های جانبی دیگر از جمله موارد تاثیرگذار دیگری هستند که در برآورد هزینه های تزریق چربی به صورت، لب ها و گونه ها در تهران موثر واقع می شوند.

علاوه بر موارد ذکر شده به این خاطر که در یک بیمار خاص نتیجه انتقال چربی در اولین بار چندان قابل پیش بینی نیست، تعداد درمان های مورد نیاز برای حفظ و تثبیت اثرات تزریق چربی منحصر به فرد خواهد بود.

در کل، هزینه تزریق چربی نسبت به پرکننده های تزریقی دیگر مثل کلاژن (گاوی یا انسانی) هزینه بر است. برای کاهش و پایین آوردن هزینه های تزریق چربی می توانید از روش های درمانی دیگر مانند استفاده از یک پرکننده دیگر یا لیپوساکشن استفاده نمایید.

بهترین کلینیک تزریق چربی به صورت در تهران

تاپ کلینیک یکی از بهترین کلینیک های زیبایی در تهران است که در خیابان زعفرانیه واقع شده است. این مجموعه متشکل از پزشکان متخصص و فوق تخصص زیبایی با سال ها تجربه درخشان در زمینه های مختلف، هستند.

ویژگی جراحان تاپ کلینیک:

  • دانش و تجربه فراوان
  • ترکیب هنر و زیبایی
  • مشاوره و راهنمایی رایگان
  • برنامه ریزی متناسب با نیاز هر بیمار
  • تیم حرفه ای و کارآزموده
  • مقرون به صرفه
  • مشاوره بعد از عمل
  • بیشترین میزان کیفیت

تاپ کلینیک با ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات به مراجعه کنندگان این فرصت را در اختیار بیماران قرار دهد تا با صرف کم ترین زمان ،هزینه ای مقرون به صرفه و بالاترین کیفیت به زیبایی دلخواه خود دست پیدا کنند.

توصیه جراحان تاپ کلینیک

تزریق چربی به صورت یک نوع عمل زیبایی است که بادی حتما در کلینیک های تخصصی زیبایی و به دست جراح  با تجربه انجام شود، مرکز تخصصی زیبایی تاپ کلینیک یکی از مراکز بسیار معتبر در زمینه جراحی های زیبایی هست که بهترین جراحان متخصص و فوق تخصص زیبایی تهران در این مرکز برای ارائه خدمات به افراد متقاضی زیبایی جمع شده اند، در تاپ کلینیک یک بار و درست هزینه می کنید،

جمع بندی

در این مطلب شما را با تزریق چربی به صورت آشنا کردیم . به مزایا و معایب آن نیز اشاره کردیم. معایب این روش بسیار کم است و در صورتی که می خواهید این کار را انجام دهید حتما به دنبال جراح  باسابقه و کلینیک معتبر باشید.

شما می توانید جراحی های زیبایی خود را به دست جراحان با تجربه ما در تاپ کلینیک بسپارید و مطمئن باشید که، به بهترین و جدید ترین شیوه جراحی خواهید شد.

همچنین در صورت داشتن هرگونه سوال در مورد تزریق چربی به صورت و یا سایر جراحی های زیبایی می توانید با مشاوران متخصص ما در مرکز مشاوره تاپ کلینیک تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت کنید و از خدمات مشاوره رایگان ما نیز بهرمند شوید.

09394216199

سوالات متداول تزریق چربی به صورت

1_ آیا تزریق چربی نیازی به بی هوشی دارد؟

خیر، نیازی به بی هوشی نیست و با بی حسی موضعی انجام می گیرد.

2_ خطرات تزریق چربی به صورت چیست؟

خطرات تزریق چربی نادر است اما ممکن است یک سری عوارض از جمله: خونریزی، عفونت، ایجاد اسکار داشته باشد.

3_ آیا تزریق چربی تاثیری در روند پیری دارد؟

با تزریق چربی لایه زیرین پوست ترمیم شده و خطوط چین و چروک کوچک می شوند و گاهی اوقات به طور کامل از بین می روند.

دسته‌بندی نشده



دکتر فرشاد مختاری نژادمشاهده نوشته ها

دکتر فرشاد مختاری نژاد

تخصص جراحی عمومی - دکترای حرفه‌ای پزشکی | محتوای فوق زیرنظر دکتر فرشاد مختاری نژاد متخصص جراحی عمومی و دکترای حرفه ای پزشکی با شماره نظام پزشکی: 109793 نگاشته شده است. درباره ما - فیس بوک - اینستاگرام.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره با دکتر: ۰۹۳۹۴۲۱۶۱۹۹