عمل بینی نوک عقابی

بینی عقابی یا بینی رومی، دارای پل بینی برجسته و با ظاهری خمیده است. این نوع بینی ظاهری نامناسب به چهره تان می دهد و از مهم تر جلوه لب ها را از بین می برد و همچنین سن را بیشتر نشان می دهد.

در زنان در حالت عادی زاویه لب بالا و نوک بینی باید 90 الی 105 درجه و در مردان باید 90 تا 95 درجه باشد و در حالتی که این زاویه کمتر باشد افتادگی بینی به وجود می آید، بنابراین برای ایجاد زاویه مطلوب به بینی باید قوز بینی نیز درمان شود.

ما در این مقاله در مورد جراحی بینی نوک عقابی به طور کامل صحبت خواهیم کرد، پس با ما همراه باشید تا با اطلاعات کامل نسبت به این جراحی اقدام کنید.

جهت دریافت مشاوره رایگان و رزرو وقت از تاپ کلینیک از طریق شماره زیر با ما در ارتباط باشید.

09394216199

جراحی بینی عقابی چگونه است؟

برای جراحی بینی باید ابتدا متد مناسب را انتخاب کرد که بسته به وضعیت بیمار، جراح آن را تعیین می کند. متد جراحی باید بر اساس میزان خمیدگی بینی، ارتفاع پل و محل نوک بینی و… باشد.

اگر حالت قلابی شکل بینی زیاد شدید نباشد با ساییدگی به راحتی می توان آن را برطرف کرد و در صورتی که این قلاب شدید باشد باید غضروف استخوان بینی را برش داده و قسمت برآمده را صاف کرد. به علاوه این مسایل به طور همزمان عمل جراحی بالا بردن نوک بینی با توجه به ارتفاع آن انجام می شود.

نتیجه جراحی بینی عقابی

نتیجه جراحی بینی عقابی و مشاهده نتیجه آن روی صورت را می توانید در ویدیو زیر مشاهده کنید:

مراحل انجام عمل بینی عقابی

مراحل انجام عمل بینی به شرح زیر است:

بی هوشی

با توجه به وضعیت شما و مراجعات قبلی عمل بی هوشی از طریق بی هوشی عمومی یا از طریق وریدی مواد آرام بخش همراه با بی حسی انجام می گیرد.

برش دادن به بینی

برش عمل بینی با به روش باز یا به روش بسته انجام می گیرد.

اصلاح ساختار بینی

ساختار بینی با توجه به نظر جراح یا بیمار، استخوان یا غضروف آن برداشته می شود یا برای اصلاح از غضروف های گوش یا دنده برای بازسازی برداشته می شود.

جراحی بینی عقابی چگونه است؟

اصلاح تیغه بینی

در صورتی که تیغه بینی دارای انحراف باشد آن را صاف می کنند و در نتیجه تنفس راحت تر خواهد شد.

بخیه زدن

بعد از تغییرات روی ساختار بینی، پوست و بافت های نرم، جراح برش های ایجاد شده را بخیه می زند.

ثابت نگه داشتن بینی

بعد از بخیه زدن جای برش، یک پانسمان روی آن قرار می گیرد و در صورتی که ساختارهای استخوانی اصلاح شده باشند با استفاده از گچ بینی آن را صاف نگه می دارند.

فیلم نحوه جراحی بینی عقابی

در این ویدئو نحوه اصلاح بینی عقابی و نتیجه آن را مشاهده خواهید کرد:

آیا عمل بینی عقابی عوارض دارد؟

هر عمل زیبایی بدون شک عوارض خاص خود دارد و البته شما می توانید این عوارض را به حداقل برسانید شاید این گونه فکر کنید که این کار جراح است. بله شما با انتخاب یک جراح معتبر که به کار خود وارد است می توانید این عوارض را به حداقل برسانید پس وقت کافی برای انتخاب و پیدا کردن جراح ماهر در این زمینه بگذارید.

فراموش نکنید که مراقبت های قبل و بعد عمل نیز در کاهش این عوارض بی تاثیر نیست.

چه مواردی را قبل از عمل بینی عقابی باید در نظر گرفت؟

برای جراحی بینی به منظور اصلاح بینی عقابی و از بین بردن قوز آن باید یک سری موارد را در نظر بگیرید.

از جمله این موارد می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  • تصمیم بگیرید که قوز بینی تان تا چه میزان اصلاح شود. برخی از افراد ترجیح می دهند که پل بینی شان در یک خط صاف و برخی دیگر دوست دارند کمی انحنا داشته باشد. انتظارات خود را در مورد جراحی به پزشکتان توضیح دهید.
  • هر کسی بسته به صورتی که دارد یک نوع بینی با چهره اش هم خوانی خواهد داشت. توصیه می کنیم از جراح بخواهید تا با توجه به علم خود بینی طبیعی را برای شما در نظر بگیرد.
  • طی عمل جراحی بینی، اگر غضروف و استخوان ها بیش از حد برداشته شود، عمل تنفس با مشکل رو به رو خواهد شد. برای جلوگیری از این مشکل حتما با یک جراح با سابقه در این زمینه مشورت کنید. یک جراح با سابقه به خوبی با آناتومی چهره آشنا است و می داند هدف جراحی چیست.

مزایای عمل جراحی بینی عقابی

در بین مراجعه کنندگان بیشتر افراد متقاضی جراحی و بهبود عمل بینی عقابی هستند چرا که جراحی آن فرمی زیبا به چهره می دهد و هم اینکه تنفس را بهبود می بخشد.

در کل از مزایای عمل بینی عقابی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. بینی کوچک تر شده و فرم آن بهتر می شود و تاثیر عمیقی روی فرم صورت می گذارد.
  2. انحراف ساختار داخلی بینی اصلاح می شود و در نتیجه تنفس را بهبود می بخشد.
  3. یجاد لبخند زیبا
  4. ایجاد تعادل در صورت
  5. داشتن نیمرخ بهتر
  6. اصلاح زاویه بینی
  7. همه موارد بالا باعث افزایش اعتماد به نفس میشود

تصاویر بینی عقابی قبل و بعد از عمل

در ادامه تصاویر قبل و بعد از عمل بینی که توسط جراحان باتجربه در این زمینه انجام شده است را می توانید مشاهده کنید.

تصاویر بینی عقابی قبل و بعد از عمل نوک بینی عقابی

هزینه جراحی بینی عقابی چقدر است؟

هزینه جراحی بینی عقابی بسته به وضعیت بیمار و در نهایت متد انجام گرفته برای آن تعیین می شود. هزینه عمل بینی که تنها یک ساییدگی دارد با هزینه عمل بینی که لازم است غضروف آن برداشته شود تفاوت دارد.

برای اینکه بدانید هزینه جراحی برای شما چقدر می شود لازم است با یک جراح در این زمینه مشورت کنید تا بعد از معاینه شما هزینه ها را نیز برایتان محاسبه کند.

درمان بینی عقابی بدون جراحی

درمان بدون جراحی بینی عقابی با نخ و فیلر امکان پذیر است. البته این روش ها موقتی است و برای بینی های عقابی توصیه نمی شود. تنها راه درمان دائمی بینی های عقابی روش جراحی است.

توجه داشته باشید که اگر اصرار به انجام روش های غیر جراحی مانند فیلر دارید حتما با یک متخصص در این زمینه مشورت کنید چرا که تزریق نامناسب آن می تواند باعث ایجاد عفونت پوستی و از دست رفتن بافت بینی شود.

چه مواردی را قبل از عمل بینی عقابی باید در نظر گرفت؟

توصیه جراحان تاپ کلینیک

توصیه ما به شما این است که یک بار و به طور تکمیلی این عمل را انجام دهید و حتما برای پیدا کردن جراح معتبر وقت و زمان صرف کنید.

جراحان ما با چندین سال سابقه جراحی در امر زیبایی آماده ازائه خدمات برای شما هستند. می توانید نمونه کارها و رضایت مشتریان را در پیج اینستاگرامی ما ببینید.

نتیجه گیری

همانطور که در این مطلب عنوان کردیم و می دانید عمل بینی عقابی بسته به فرم بینی هر شخص متفاوت است و طی این عمل ممکن است غضروف های بینی بیش از اندازه برداشته شود که در این صورت مجددا باید عمل شوید. پس مهم تذرین نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید انتخاب یک جراح متخصص و ماهر برای این جراحی است.

شما می توانید جراحی بینی خودتان را به دست جراحان ما در تاپ کلینیک بسپارید و مطمئن باشید که بینی شما، به بهترین و جدید ترین شیوه جراحی خواهد شد.

در صورت داشتن هرگونه سوال در مورد عمل بینی و تاثیر دارو های مختلف بر عمل بینی می توانید با مشاوران متخصص ما در حوزه عمل های زیبایی در مرکز مشاوره تاپ کلینیک تماس گرفته و سوالات و ابهامات خود را در این مورد حل کنید و از خدمات مشاوره رایگان ما بهرمند شوید.

09394216199

سوالات متداول جراحی بینی

چرا تجربه جراح برای عمل بینی عقابی مهم است؟

داشتن تجربه، مهارت و هنر برای ایجاد تعادل و هماهنگی برای دستیابی به نتیجه ای مطلوب لازم است.

آیا بینی عقابی را می توان بدون جراحی اصلاح کرد؟

درمان بینی با لیفت امکان پذیر است اما یک روش دائمی نیست.

چرا باید بینی عقابی را عمل کرد؟

عمل بینی عقابی هم باعث بهبود ظاهر و بهبود تنفس می شود و در نهایت باعث افزایش اعتماد به نفس فرد میشود. که توضیحات بیشتر را در بخش مزایای جراحی بینی عقابی درج کرده ایم.

رینوپلاستی



دکتر فرشاد مختاری نژادمشاهده نوشته ها

دکتر فرشاد مختاری نژاد

تخصص جراحی عمومی - دکترای حرفه‌ای پزشکی |محتوای فوق زیرنظر دکتر فرشاد مختاری نژاد متخصص جراحی عمومی و دکترای حرفه ای پزشکی با شماره نظام پزشکی: 109793 نگاشته شده است. درباره ما - فیس بوک - اینستاگرام.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *