ماموپلاستی یا عمل کوچکتر کردن سایز سینه در تهران

ماموپلاستی یا کوچک کردن سایز سینه در تهران و هزینه آن + بهترین کلینیک

جراحی کوچک کردن سینه که در اصطلاح پزشکی به آن “Mammoplasty” گفته شده؛ باعث کوچک تر شدن سایز سینه ها شده و تقارن را بین آنها ایجاد میکند، که در نتیجه باعث زیبایی و افزایش اعتماد به نفس فرد میشود.

اما انجام این عمل در شهر های مختلف شرایط گوناگونی دارد، متخصصین تاپ کلینیک در این مقاله، ابتدا به بررسی بیشتر ماموپلاستی و سپس به ماموپلاستی در تهران و هزینه های آن خواهند پرداخت.

اگر شما نیز از سایز سینه های خود و یا عدم تقارن آنها ناراضی هستید و قصد انجام ماموپلاستی را دارید، در ادامه این مقاله مفید با همراه باشید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص جراحی کوچک کردن سایز سینه در تهران، مشاوره و رزرو میتوانید از طریق شماره زیر با ما در ارتباط باشید.

09394216199

آشنایی با ماموپلاستی و انواع آن

ماموپلاستی چیست؟ یک اصطلاح کلی برای انواع جراحی های مرتبط با سینه است، و به عنوان یکی از جراحی های محبوب زیبای در جهان شناخته میشود، در ادامه به معرفی انواع جراحی های ماموپلاستی پرداخته ایم.

آشنایی با ماموپلاستی و انواع آن

انواع ماموپلاستی

به طور کلی جراحی زیبایی ماموپلاستی به سه دسته تقسیم میشود که عبارتند از:

۱. کوچک کردن سینه

در ماموپلاستی (کوچک کردن سینه‌) پوست، چربی های اضافه و بافت غده‌ ای سینه برداشته می‌ شود که موجب کاهش حجم سینه‌ ها و کوچک‌ تر آنها می شوند، همچنین این جراحی در مردانی که مشکل بزرگی سینه دارند نیز انجام میشود.

۲. بزرگ کردن سینه

برای بزرگ کردن سایز سینه‌ ها نیز جراحی پروتز سینه انجام می‌ شود، که در این نوع جراحی ماموپلاستی عدم تقارن سینه ها نیز برطرف می‌ شود.

۳. جراحی ترمیمی و بازسازی سینه

افراد زیادی به ‌خاطر ابتلا به سرطان سینه ناچار به برداشتن پستان خود می‌ شوند. که باعث کاهش اعتماد به نفس و نارضایتی آنها از اندام خود میشود که برای این بیماران جراحی بازسازی سینه انجام میشود.

بهترین جراح و کلینیک ماموپلاستی در تهران

انتخاب بهترین جراح ماموپلاستی در تهران یکی از نکات مهمی است که بایستی بیماران قبل از اقدام به انجام عمل ماموپلاستی به آن توجه داشته باشند. همچنین به دلیل حساس بودن جراحی های زیبایی این نوع جراحی ها باید حتما در یک کلینیک معتبر و زیر نظر پزشک متخصص انجام بگیرد.

شما می توانید با مراجعه به مرکز تخصصی زیبایی تاپ کلینیک، از بهترین متخصصان که سابقه درخشانی در زمینه های مختلف زیبایی دارند بهرمند شوید.

هزینه ماموپلاستی در تهران

هزینه ی جراحی ماموپلاستی در تهران به عواملی مانند اندازه و سایز سینه، پزشک و کلینیک بستگی دارد، به طوری که هر چه سایز سینه ها بزرگتر باشد به دلیل طولانی تر شدن پروسه عمل، طبعا شامل هزینه بالاتری خواهد شد.

همچنین مهارت، تخصص پزشک، بیمارستان و یا کلینیک محل جراحی نیز از مؤلفه های تاثیرگذار در هزینه این جراحی است، چرا که جراحی ماموپلاستی در یک کلینک خصوصی با امکانات زیاد، نسبت به مرکزی که امکانات محدودتری دارد، مسلما هزینه بیشتری خواهد داشت.

شما میتوانید برای اطلاع دقیق از هزینه جراحی ماموپلاستی با  کارشناسان تاپ کلینیک در ارتباط باشید.

بهترین جراح و کلینیک ماموپلاستی در تهران

دلایل بزرگی سینه ها چیست؟

از دلایل بزرگی سینه در خانم ها می توان به موارد زیر اشاره کرد؟

  1. ژنتیک
    ژنتیک یکی از مؤلفه های تاثیرگذار و مهم در فرم و سایز سینه هاست. هورمون های موثر بر بافت و سایز سینه ها متاثر از ژن ها هستند. ژن ها تعیین کننده ضخامت و پوست اطراف سینه نیز هستند.
  2. وزن
    سینه ها در زنان متشکل از مقدار زیادی بافت چربی هستند، به همین خاطر با افزایش وزن سینه ها نیز بزرگتر می شوند. در هنگام کاهش وزن نیز با توجه به میزان چربی که سینه ها ممکن است از دست بدهند تغییر در اندازه آنها اتفاق می افتد. در زنانی که بافت سینه متراکم تر است بافت بیشتر بوده و میزان چربی کمتر می باشد.
  3. تغییرات هورمونی
    اندازه سینه ها در طی دوره های زمانی که نوسان در سطح هورمون ها وجود دارد دچار افزایش می شود. بارداری و پیش از قاعدگی زمان هایی هستند که سایز سینه ها در آنها افزایش می یابد. این افزایش ناشی از تغییرات ایجاد شده در هورمون هاست.
    دوران شیردهی نیز از دوره هایی است که اندازه سینه ها در آن دوران به دلیل فعالیت غدد شیری بزرگتر می شوند. این تغییر معمولا بعد از پایان شیردهی و به حالت عادی رسیدن میزان ترشح به حالت نرمال بر می گردد.
  4. مصرف برخی داروهای خاص
    برخی از داروهای حاوی هورمون های جنسی مثل داروهای ضد بارداری یا داروهای درمان جایگزین هورمون می توانند عاملی برای افزایش سایز سینه ها باشند. در این مواقع نیز بعد از پایان دوره مصرف دارو سینه ها به حالت عادی خود بر می گردند.

مزایای جراحی ماموپلاستی کوچک کردن سینه

مزایای جراحی ماموپلاستی کوچک کردن سینه

مهم ترین مزایای جراحی ماموپلاستی به شرح زیر می باشد:

  • برقراری توازن و تعادل بیشتر بین سینه ها و بدن
  • سفت شدن سینه ها و کشیده شدن سینه به سمت بالا
  • خوش فرمی بدن
  • جوانسازی سینه
  • رفع درد ها ناشی از وزن زیاد سینه ها
  • بالا رفتن سطح اعتماد به نفس

عوارض جراحی ماموپلاستی

این جراحی تحت بیهوشی عمومی انجام میشود که میتوان گفت رایج‌ ترین عوارض ماموپلاستی مربوط به داروهای بیهوشی میباشد مانند: سردرد، سرگیجه و حالت تهوع که البته این عوارض گذرا است.

همچنین اگر این جراحی زیر نظر پزشک متخصص صورت نگیرید میتواند باعث ایجاد عوارضی مانند: درد شدید، تورم و التهاب بیش از حد، خونریزی و سوزش در سینه ها نیز شود.

هزینه ماموپلاستی در تهران

چه کسانی گزینه مناسبی برای انجام عمل ماموپلاستی هستند؟

ماموپلاستی یک نوع جراحی با جنبه درمانی و بیشتر زیبایی محسوب می شود و چون عمدتا در این عمل روی جنبه زیبایی تاکید بیشتری می شود از محبوبیت فراوانی برخوردار است.

افرادی که برای انجام عمل ماموپلاستی گزینه مناسبی هستند:

ماموپلاستی

  1. افرادی که به خاطر داشتن سینه های بزرگ دچار مشکلات فیزیکی شده اند.
  2. افرادی که این عمل را با هدف افزایش استحکام و برطرف ساختن افتادگی سینه هایشان انجام می دهند.
  3. همانگونه که ذکر شد عمل ماموپلاستی بیشتر دارای جنبه زیبایی است و قطعا می تواند تا حد زیادی روی زیبایی اندام تاثیرگذار باشد، بنابراین هدف بسیاری از متقاضیان انجام این عمل بالا کشیدن سینه ها و دادن حالت سفتی به آنهاست.
  4. در روش ماموپلاستی این عمل می تواند ترکیبی باشد به این نحو که همراه با بالا کشیدن و سفت کردن سینه ها، افزایش یا کاهش سایز نیز می تواند اتفاق افتد و برخی افراد به همین منظور مشتاق به انجام این عمل هستند.
  5. افراد با سینه های نامتقارن یکی دیگر از متقاضیان انجام ماموپلاستی می باشند.

چه کسانی نباید این عمل را انجام دهند؟

قطعا در نخستین مراجعه برای انجام این عمل، بایستی به سوالاتی درباره تاریخچه عمومی پزشکی از قبیل داشتن سابقه هر نوع جراحی سینه و نیز اطلاعاتی در مورد نحوه زایمان پاسخ بدهید و ممکن است محدودیت هایی برای انجام این عمل داشته باشید.

با اینکه عمل ماموپلاستی برای تمام زنان در همه سنین قابل انجام است ولی قاعدتا پیش از کامل شدن روند رشد سینه ها نمیتوان این عمل را انجام داد.

دوره نقاهت پس از جراحی ماموپلاستی

ممکن است تا چند هفته بعد از جراحی از بیمار خواسته شود، سوتین مخصوص ماموپلاستی را بپوشد تا علاوه بر محافظت از بخیه ها، موجب فرم دهی بهتر سینه نیز شود.

بهتر است چند روزی را در منزل استراحت کنید. انجام فعالیت های بدنی، مانند ورزش را تا چند هفته متوقف کنید، چرا که میتواند موجب خونریزی شود. همچنین باید تا چند هفته از خوابیدن بر روی سینه ها بپرهیزید.

بعد از جراحی ماموپلاستی داروهایی از سوی پزشک تجویز می شود که در صورتی که میزان درد ناشی از جراحی قابل تحمل نباشد، می توانید از این داروها استفاده کنید.

ماموپلاستی در تهران

در پایان

داشتن سینه های بزرگ دغدغه بسیاری از بانوان است. سینه های بزرگ باعث می شوند تا از لحاظ فیزیکی فرم، شکل شانه و گردن از بین برود همچنین سینه های بزرگ در مواردی می تواند منجر به ایجاد گردن درد و کمردرد نیز بشود؛ حتی باعث کاهش اعتماد به نفس و نارضایتی از ظاهر شود، که خوشبختانه با جراحی ماموپلاستی کوچک کردن سینه ها این مشکل قابل درمان است.

اما اینکه نتیجه جراحی شما چگونه باشد کاملا به انتخاب شما بستگی دارد. ما در این مقاله به بررسی ماموپلاستی در تهران، پرداختیم. توصیه متخصصین با سابقه مرکز تاپ کلینیک جهت جلوگیری از عوارض شدید و برای دریافت بهترین نتیجه، انتخاب کلینیکی حرفه ای و مجهز برای انجام جراحی کوچک کردن سایز سینه به شما عزیزان است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ماموپلاستی در تهران و دریافت مشاوره های تخصصی و رزرو وقت از تاپ کلینیک میتوانید از طریق شماره زیر با ما در ارتباط باشید.

09394216199

سوالات متداول

هزینه ماموپلاستی در تهران چقدر است؟

هزینه ی جراحی ماموپلاستی در تهران به عواملی مانند اندازه و سایز سینه، پزشک و کلینیک بستگی دارد، به طوری که هر چه سایز سینه ها بزرگتر باشد به دلیل طولانی تر شدن پروسه عمل، طبعا شامل هزینه بالاتری خواهد شد. همچنین مهارت، تخصص پزشک، بیمارستان و یا کلینیک محل جراحی نیز از مؤلفه های تاثیرگذار در هزینه این جراحی است.

برای ماموپلاستی چه سنی مناسب است؟

سن مناسب ماموپلاستی 18 سالگی است چون بعد از این سن بافت سینه به طور کامل رشد کرده و بافت سینه ایجاد شده است.

بهترین جراح و کلینیک ماموپلاستی در تهران کجاست؟

انتخاب بهترین جراح ماموپلاستی در تهران یکی از نکات مهمی است که بایستی بیماران قبل از اقدام به انجام عمل ماموپلاستی به آن توجه داشته باشند. همچنین به دلیل حساس بودن جراحی های زیبایی این نوع جراحی ها باید حتما در یک کلینیک معتبر و زیر نظر پزشک متخصص انجام بگیرد.

ماموپلاستی



دکتر فرشاد مختاری نژادمشاهده نوشته ها

دکتر فرشاد مختاری نژاد

تخصص جراحی عمومی - دکترای حرفه‌ای پزشکی | محتوای فوق زیرنظر دکتر فرشاد مختاری نژاد متخصص جراحی عمومی و دکترای حرفه ای پزشکی با شماره نظام پزشکی: 109793 نگاشته شده است. درباره ما - فیس بوک - اینستاگرام.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره با دکتر: ۰۹۳۹۴۲۱۶۱۹۹